Sunday 31 July 2011

Salam pengenalan

pUTeRaJarIEmaS?????
Apa tu ye????kalau nak tahu baca laca artikel kat bawah ni ye.......






Hai semua pembaca.........
selamat datang ke halaman saya ni... actually,saya ni baru je belajar camne nak mengunakan kemudahan ni.

Kalau kalian sudi mengenali saya dan nak mengisi masa lapang yang terluang tu silalah baca blog saya ni.....he..he...









Ok lah.....saya ni merupakan suami kepada seorang wanita yang amat saya kagumi dan sayangi yang berhak keatas diri saya ini.Wanita dari baka HAWA ini merupakan hamba ALLAH yang paling ATAS tempatnya di dalam diri saya selain dari IBU saya di dunia ini..........Empunya badan itu adalah Puan ZARINA Binti JAMAL



Ohhh...Tuhanku
Betapa bersyukurnya aku ke atas kurniaan MU ini dan akan kujaga ia seumpama menjaga maruah diri ku ini.......hanya kepadaMU ke mengharap agar bercerai MATI lah aku dan wanita ini......AMIN
Begitulah bersyukurnya aku atas kehadiran isteri ku ini didalam hidup ku.Sesungguhnya pengenalan yang tidak dirancang pada 7 tahun dahulu telah membawa kami ke alam percintaan yang penuh pancaroba dan halangan....Dan ketika itu lah betapa berSEMANGAT kami untuk menterjemahkan alam percintaan kami ke alam suami isteri yang amat SUKAR diterjemahkan kepada kenyataan akibat dari beberapa sebab yang tak dapat saya nyatakan disini..
Alhamdullilah.....Segalanya dapat diREALISASIkan


Selepas setahun lebih usia perkahwinan kami  telah diANUGERAHkan dengan kelahiran puteri terCOMEL saya iaitu NUR SHAZA AZRINA MOHD SHARUDDIN....Dengan kehadiran cahayamata saya ini,hidup saya bertambah bermakna dan berseri......Rezeki bertambah mudah dan hidup saya bertambah LENGKAP dan BAHAGIA.....
Sekarang ni saya dah tahu apa makna menjadi SUAMI dan BAPA....




Ok lah setakat ni je pertemuan kita untuk hari ini dan sila lah kembali semula jika anda ingin mengetahui mengapa saya mengelarkan diri saya "pUTeRAJarIEmaS"......

Akhirkata dari saya
Kepada semua suami dan bapa di dunia in ingat lah pesan saya ni

>JAGA DAN HARGAILAH HARTA YANG PALING BERHARGA DIDUNIA INI IAITU ISTERI & ANAK KAMU SELAMANYA,BEKALAN DUNIA DAN AKHIRAT KELAK<

salam persahabatan dan terima kasih keran melawat blog saya
sila-silalah lagi ye

1 comment:

  1. emmm....sentuhan pengenalan yg ringkas tp penuh makna...its really touching my heart.
    nak blajar skit dr puterajariemas, canner nak buat font tu ada colour2?
    Wish u all the best....& always be the best men in my heart. ;)

    ReplyDelete